Forside > Om KiMs > Markedet
KiMs - kendt af næsten alle
Danskerne er ikke i tvivl, når de er sultne for sjov. Hos langt de fleste er det sprøde chips og snacks fra KiMs, der kommer på bordet, når danskerne skal hygge sig.
KiMs står godt på det danske marked med en markedsandel på knap 50 procent. Der er et solidt forspring ned til nummer to med en markedsandel på cirka 10 procent (kilde: Nielsen).

I Danmark er markedet for chips- og snacksprodukter på omkring en mia. kr.

KiMs har en stærk position i Danmark på trods af hård konkurrence fra store internationale firmaer. Der står KiMs på 8 ud af de 10 chips- og snacksprodukter i Danmark med den største omsætning.

Når der spises dip til, er KiMs i cirka halvdelen af tilfældene forbrugerens foretrukne valg. (Kilde: Nielsen)
Nyhedsmail
Hvis du ønsker at modtage e-mails med pressemeddelelser og/eller stillingsopslag fra KiMs A/S, skal du blot skrive din mailadresse i feltet nedenfor.
Hvis du vil afmelde dig, skal du også skrive din mail-adresse og foretage ændringen.
Miljøpolitik KiMs arbejder aktivt med miljøet. Sælgere med ansvar ”Mange af kunderne forventer kvalificeret rådgivning og forslag til nye tiltag, der kan styrke salget i butikken” - John Luther, sælger hos KiMs. KiMs støtter kræftforskningen KiMs er med i støtteordningen ’Virksomheder mod kræft’. Fakta om KiMs KiMs er Danmarks største producent med eksport til Skandinavien, England og en række andre lande i Europa. Fedmepolitik KiMs har en klar holdning til fedme. Video Følg kartofles vej fra marken til de færdige KiMs chips.
(Vent lidt til filen er hentet - og husk at skrue op for lyden.)