Produktudvikling vigtig for KiMs KiMs vil være først med det sidste inden for chips og snacks i Danmark. Produktchefen følger konstant markedet i arbejdet med at lancere nye produkter og sikre, at sortimentet lever op til forbrugernes forventninger.
Der er konstant fokus på produktudvikling hos KiMs. Det er mit ansvar, at KiMs hele tiden har de rigtige produkter af chips, snacks og dip i sortimentet. Når vi skal have nye produkter på markedet, foregår det i tæt samarbejde med andre afdelinger i KiMs samt reklamebureauer og emballageproducenter. Her fungerer jeg som projektleder.
Tine Jørgensen på 34 år arbejder i marketingafdelingen hos KiMs som produktchef.
Ud over arbejdet med nye produkter sørger hun for, at KiMs mange eksisterende produkter altid lever op til forbrugernes krav og ønsker. Forbrugerne er omdrejningspunkt for alle marketingaktiviteterne. Med jobbet følger bl.a. også ansvar for udvikling af emballager og nye koncepter samt for tonnagebudgettet.
Spændende muligheder Det er fagligt interessant at arbejde i en virksomhed som KiMs, der har en af Danmarks absolut stærkeste mærkevarer. KiMs er førende på sit område, og set ud fra en marketingsynsvinkel giver det nogle spændende muligheder. Det er udfordrende at skulle supportere KiMs store salgsstyrke rundt om i landet.
Tine har været hos KiMs siden 2004. Hun bemærkede straks det gode arbejdsklima i virksomheden.
Jeg havde store forventninger til KiMs som arbejdsplads, da jeg blev ansat og de blev i høj grad indfriet. Der er en god dialog mellem afdelingerne, og samarbejdet foregår i en god ånd. Jeg oplever også et højt ambitionsniveau i KiMs, hvor vi hele tiden søger at udvikle os og skabe bedre resultater.
Tine kom til KiMs med en HD i afsætning og med 10 års erfaring inden for marketing og fødevarer. |
|